Vevői reklamációkezelő

Német tulajdonban lévő, dinamikusan fejlődő multinacionális autóipari beszállító vállalat megbízásából keresünk új kollégát az alábbi munkakörbe:

 

Vevői reklamációkezelő

 

Feladatok:

 

  • Kapcsolattartás a vevőkkel
  • A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése
  • Hibaanalízis készítése, helyesbítő és megelőző intézkedések megtétele
  • Együttműködés a társosztályokkal, mérnökséggel

 

Elvárás:

 

  • Legalább technikusi végzettség
  • Középszintű, magabiztos német vagy angol nyelvtudás
  • Szakirányú tapasztalat vevőkkel folytatott kommunikáció termékminőségi probléma miatt, vevői látogatások lebonyolítása és/vagy Minőségirányítás terén szerzett végzettség
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Pontos, precíz önálló munkavégzés
  • Projektvezetésben szerzett tapasztalat (előny)

 

Amit kínálunk:

 

  • Folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőség
  • Stabil multinacionális háttér, hosszú távú munkalehetőség
  • Dinamikus, jó csapat, összetartó kollégák
  • Céges buszjárat

 

Munkavégzés helye:

 

  • Jászárokszállás

 

 

Jelentkezés:

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, önéletrajzát „Vevői reklamációkezelő” jeligével küldje el az allas08@miljob.hu e-mail címre.

 

További információ: +36 30 576 3334; +36 1 550 0105